سینما شهر

سیستم یکپارچه تبلیغات پیش از اکران زحمت سینماداران را کمتر می‌کند

اخبار سینماشهر ،
1402/07/25
سیستم یکپارچه تبلیغات پیش از اکران زحمت سینماداران را کمتر می‌کند

در کارگاه تخصصی «سکوی تبلیغات سینماهای کشور» مطرح شد:

سیستم یکپارچه تبلیغات پیش از اکران زحمت سینماداران را کمتر می‌کند

هادی منصوری، مدیر اجرایی موسسه سینماشهر در کارگاه «سکوی تبلیغات سینمای کشور» گفت: با راه‌اندازی سیستم یکپارچه تبلیغات پیش از اکران قرار است باری از روی دوش سینمادار برداشته شود این موضوع باعث می‌شود تا پرده‌های نمایش بیشتری در خدمت اکران باشد.

به گزارش روابط عمومی موسسه سینماشهر، دومین کارگاه تخصصی مدیران سینماهای کشور با موضوع «سکوی تبلیغات سینمای کشور» با حضور هادی منصوری، مدیر اجرایی موسسه سینماشهر این موسسه برگزار شد. 

منصوری در ابتدای این نشست بیان کرد: تبلیغات در سینما بسیار ضروری است و این موضوع تاجایی حائز اهمیت است که می‌توان ساعت‌ها درباره آن جلسات مختلفی برگزار کرد، هزینه تبلیغات در سینماها در ازای هر یک دقیقه‌ای که پرداخت می‎‌کنند، کمتر از صفحات اجتماعی است.

 مدیر اجرایی سینماشهر در خصوص ضرورت جایگزینی تجهیزات جدید سینمایی گفت: وقتی می‌خواهیم از سنت به سمت مدرنیته برویم یک مرحله گذار دارد که باید پشت سر گذاشته شود. دوره‌ای را باید در نظر گرفت که همه مجموعه‌ها خودشان را به‌روز کنند و ما ناگزیر بودیم که وارد این مرحله شویم. 

او افزود: تمام این زیرساخت‌ها در تلاش این موضوع هستند که هزینه سینماداری را کم کنند. قرار است باری از روی دوش سینمادار برداشته شود این موضوع باعث می‌شود تا پرده‌های نمایش بیشتری در خدمت اکران باشد. بعد از کرونا سینما تقریبا تعطیل شده بود و پلتفرم‌ها میدان را در دست گرفته‌ بودند. 

اولین گردهمایی مدیران سینمایی سراسر کشور و آئین رونمایی از زیرساخت‌های نوین سینمای ایران از 25 تا 26 مهر در سالن سینما فرهنگ تهران برگزار شد.